Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Berghorst - Staphorst op 23 november 2017 interview

6.8

De medewerkers maken afspraken voor evaluatiegesprekken zonder van te voren aan ons te vragen of wij wel of niet op die momenten kunnen. Ze hebben daardoor weleens een evaluatiegesprek gehad zonder ons. Dat vonden wij storend. Volgens mij is het onderlinge overleg tussen de medewerkers niet goed. Ze zeggen dat ze bepaalde zaken noteren in de computer, maar ik heb het gevoel dat ze dat soms niet doen. Dat vinden wij zorgwekkend. Ze zijn wel altijd vriendelijk en nooit chagrijnig. De woningunit vind ik goed, maar de kamer waar we koffie kunnen drinken heeft een dak dat automatisch open en dicht gaat als de zon schijnt. Wij vinden dat het dak te snel opengaat en daardoor tocht het daar heel vaak. Dat vinden wij niet fijn. Volgens mij gaat er weleens wat mis met het wassen van de kleding van mijn vader. We hebben ook het gevoel dat mijn vader soms langere tijd dezelfde kleding aanheeft. Ik denk dat dit misschien komt door de hoge werkdruk en de bezuinigingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Berghorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.