Zorgspectrum Het Zand, locatie De Berghorst

Ebbinge Wubbenlaan 80 7951 AZ Staphorst
Deze locatie is onderdeel van Zorgspectrum Het Zand

Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Berghorst - Staphorst op 9 november 2017 Interview

De verzorgenden komen heel goed hun afspraken na. Bij de administratie vind ik de administratieve processen vrij stroef verlopen, bijvoorbeeld de afhandeling van de PGB. Dat vind ik niet prettig. Ik zou het fijn vinden als de identiteitsgebonden aspecten meer gehoord zou worden, bijvoorbeeld met het zondags organiseren van een kerkdienst . Nu moet mijn vrouw via de kerktelefoon de kerkdienst bijwonen. Dat vind ik niet prettig. Ik vind het een mooi nieuw gebouw. Iedere groep heeft zijn eigen unit, maar ze zijn wel met elkaar verbonden. Ik vind het fijn dat er zo meer vrijheid is gecreëerd. Er ligt een hele goede zorgvisie. De kwaliteit van de zorg staat echt bovenaan. Ik vind dat er voldoende personeel is in het huis. Ze besteden heel veel zorg en aandacht aan mijn vrouw waardoor zij zelfs iets vooruit is gegaan. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd, zoals bloemschikken, voorlezen, balspelletjes en zingen. Mijn vrouw gaat naar de activiteiten toe die het best bij haar passen. Daar is zij heel tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Berghorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.