Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Berghorst - Staphorst op 2 januari 2018 interview

8.3

De zorg gaat heel goed. Als er iets is, dan wordt er direct gebeld of gemaild. Ze lichten mij altijd meteen in als er wat aan de hand is. Ik vind dat mijn moeder goed op haar plek zit. Mijn moeder heeft met sommige medewerkers een goede klik en die weten precies hoe ze haar moeten benaderen. Mijn moeder doet soms mee met de activiteiten. Ze proberen haar wel te stimuleren om daar aan deel te nemen. De Berghorst is een mooi huis. Er is een grote hal, waar mijn moeder zo heen kan lopen. De huiskamer is heel huiselijk en het is ingericht zoals vroeger, heel nostalgisch. Mijn moeders kamer vind ik vrij donker en ik vind het een nadeel dat ze de badkamer met iemand anders moet delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Berghorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.