Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 1 december 2017 interview

6.0

De afspraken lopen weleens langs elkaar. Als ik met de medewerkers heb afgesproken dat ik ergens bij wil zijn wanneer mijn echtgenoot wordt verpleegt, dan gebeurt het niet altijd. Door te weinig personeel, gebeuren er te veel fouten, vind ik. Ook hierdoor krijgt mijn echtgenoot niet altijd de benodigde aandacht. Als ik hem ophaal ruikt hij veel naar urine en ontlasting, dat vind ik vervelend. Ik vind dat hij eerder verschoond moet worden. Wat ik wel goed vind, is dat de medewerkers heel aardig voor hem zijn. Ook gaan ze respectvol met hem om. Ze reageren alert op hem als er iets met hem is. Verder vind ik het gebouw nieuw en schoon.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.