Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 24 september 2018

9.5
  • Ziekte van Alzheimer

De vraag over kwaliteit van leven is lastig. Ikzelf wil zo niet leven, maar voor mijn moeder vind ik de kwaliteit van leven die ze nu ondervindt het maximaal haalbare.Verder vinden wij (de familie), dat onze moeder prima wordt verzorgd en dat er een geweldige inspanning wordt geleverd om passend om te gaan met de wisselende stemmingen waarin onze moeder zich bevindt. Ook moeder geeft ondanks haar wisselende stemmingen telkens aan zich prima thuis te voelen.Ook de volgende vraag is vreemd: ik, degene die deze waarderingslijst invult, word niet behandeld. Heb de vraag gelezen alsof die aan mijn moeder wordt gesteld!

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.