Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 9 november 2017 interview

6.7

De zorginstelling zit volgens mij midden in een reorganisatie. Ik merk dat er minder personeel op de afdeling is en er zijn bijna geen activiteiten meer. Mijn schoonmoeder wil graag meedoen aan activiteiten, zoals nagels lakken. Dat vindt ze namelijk leuk, maar dat is volgens mij wegbezuinigd. De verzorgenden doen hun werk wel goed. Mijn schoonmoeder zit er altijd netjes bij. Ik vind dat er door het management niet passend wordt gereageerd op mijn verzoeken. Ik had een keer het gevoel dat mijn verzoek onder de tafel werd geschoven. Het gebouw is hartstikke goed en nieuw, maar de keuken is nog maar tot 1 uur open. Dat vinden wij jammer. Volgens mij komt dat ook door de bezuinigingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.