Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 19 augustus 2019

8.2

dit is ingevuld door: Contact persoon van de cliënt zij kan dit zelf niet meer  wegens Dementie.Kwaliteit van leven is moeilijk in te schatten  De verzorging is bij haar prima  daar geven wij een 10 voornamens partner en contact  persoon

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen

geplaatst op 6 september 2019

Fijn dat u de moeite heeft genomen een reactie achter te laten. Een 10 voor zowel de 'verpleging' als de 'omgang medewerkers' is een flinke opsteker voor onze medewerkers die zich met hart in ziel inzetten. Wij snappen dat in de situatie van uw partner een cijfer geven voor 'kwaliteit van leven' een lastige is. Wij zullen ons blijven inzetten om haar verblijf bij ons zo prettig mogelijk te maken.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.