Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 9 november 2017 interview

8.8

Er is veel aandacht voor mijn moeder. Ze staan altijd voor haar klaar. Ook de medische zorg voor mijn moeder is uitstekend. Ze nemen de tijd voor een praatje. Als ze zelf iets niet kan, dan komen ze haar toch helpen. Ook al hebben ze het druk. Ze houden rekening met mijn moeder in alle opzichten. Ze vragen of mijn moeder nog iets zou willen doen met de medewerking van de medewerkers. Kortom ze kijken echt naar mijn moeder. Ik heb niet veel contact met ze. Wel ben ik bij het multidisciplinair gesprek aanwezig. Mijn moeder lost het ook zelf allemaal op. Ze luisteren ook goed naar mijn moeder. Mijn moeder verblijft nu ook op haar nieuwe kamer. De accommodatie is licht en ruim. Alles is ook goed bereikbaar. Mijn moeder is heel tevreden over de accommodatie. Bovendien komen ze over het algemeen ook de afspraken na.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.