Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 3 januari 2018 interview

Het gebouw vind ik er super uitzien. Het is net nieuw gebouwd en het is er schoon. In het restaurant ga ik geregeld gezellig een kopje koffie drinken met mijn moeder. Het gebouw staat bij een parkje en bij mooi weer ga ik daar graag met haar wandelen. Er komt af en toe een vrijwilliger die met mijn moeder gaat fietsen met de duofiets. Ze vindt dat erg leuk. Ik vind dat de verzorgenden heel vriendelijk met haar omgaan. Ze maken af en toe een grapje en praten rustig met haar. De gezamenlijke huiskamer vind ik er heel huiselijk uitzien. De verzorgenden laten mijn moeder heel vrij. Ze mag doen wat ze zelf leuk vindt. Dat vind ik fijn. Ze mag meehelpen met aardappels schillen en klusjes doen. Dat vindt mijn moeder leuk om te doen. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd, zoals zingen, handarbeid en leuke uitjes. Mijn moeder doet graag met alles mee. Ze mag op therapiebasis af en toe zwemmen. Ik heb gezien dat zij dat fantastisch vond.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.