Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 6 februari 2018 interview

6.7

Het gebouw vind ik goed. Het is nieuw en smaakvol ingericht. Het is ruim en schoon. Er wordt veel aandacht besteed aan de sfeer en dat vind ik heel goed. Verder ben ik tevreden over de omgeving en het is goed bereikbaar. Er is voldoende parkeergelegenheid. Af en toe heb ik het gevoel dat ik er zelf achteraan moet gaan om dingen geregeld te krijgen. De medewerkers zijn een paar keer vergeten om mijn moeder weg te brengen naar de dagbesteding. Dat vind ik een beetje slecht. Ik vind dat er de laatste tijd veel wisseling is geweest onder het personeel en dat is niet in het voordeel van mijn moeder.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.