Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 7 februari 2018 interview

7.8

Ik ben heel tevreden over de afspraken. We worden goed op de hoogte gehouden. Er zit weleens een verschil tussen de medewerkers, maar het gaat hartstikke goed. Mijn moeder vindt het wel vervelend dat er elke keer iemand anders komt. Ze snapt dat het niet anders kan. Ze heeft het wel echt hartstikke naar haar zin. De accommodatie vind ik goed. Het is netjes en mooi. Ik vind vooral het restaurant heel mooi. De lift vind ik een groot minpunt, die is namelijk heel vaak stuk. Ik vind dat er eigenlijk een extra lift zou moeten zijn. Er worden wel veel activiteiten georganiseerd. Mijn moeder mag zelf bepalen of ze daar wel of niet aan mee wil doen. Wij zijn heel tevreden over de Hulstkampen.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.