Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 13 november 2017 interview

6.7

Ik had met de verzorging afgesproken dat er iets voor mijn moeder besteld zou worden, maar dat duurde erg lang. Als mijn moeder geen kwaliteit van leven meer zou hebben dan ligt dat niet aan de verzorging. De manier van verzorgen vind ik goed, de medewerkers zijn altijd vol aandacht en lief voor haar. De werkdruk is hier hoog. Ik merk dat er wel naar mij geluisterd wordt, maar dat er door de werkdruk niet altijd naar gehandeld wordt. Ik ben blij met de kamer die mijn moeder heeft, alles wat ze nodig heeft is hierin aanwezig. Ze heeft een eigen badkamer en toilet en daar is mijn moeder erg blij mee. Er gebeurd van alles qua activiteiten, er is bijvoorbeeld een zangclub waar mijn moeder erg van kan genieten. In de zomer is een boottocht en wordt er aan de wandelvierdaagse meegedaan.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.