Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 14 november 2017 interview

7.0

Ik vind de zorg voor mijn man wel goed. De zorg is liefdevol. Bovendien gaan ze heel leuk met mijn man om. Er is ook regelmatig wat te doen, dan betrekken ze mijn man hier ook bij. Hij heeft dit wel nodig. Ik heb zelf niet zo vaak wat te vragen. Heb ik een vraag, dan weten ze daar wel antwoord op te geven. Ik heb wel eens gevraagd naar de uitslag van een test, maar dan krijg ik dat pas veel later te horen. Het duurt wel eens lang voordat ik antwoord hierop krijg. Ik heb dan de indruk dat het binnen de organisatie langs elkaar heen gaat. Ook als ik bijvoorbeeld met mijn man met de taxi ergens naartoe ga, dan geef ik dat door. Dit wordt dan niet goed aan elkaar doorgegeven. Vervolgens staat mijn man dan niet klaar voor de taxi. Het gebouw is vrij nieuw. De accommodatie is heel mooi en gezellig aangekleed.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.