Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 16 februari 2018 interview

8.3

Ik vind het gebouw heel prettig. De gangen zijn behangen met mooie foto's van oude voorwerpen en foto's van het dorp. Ik vind het er mooi uitzien. Ik vind het fijn dat wij mijn moeders kamer mochten inrichten zoals wij dat zelf wilde. Er is beneden een restaurant. Ik vind het er heel huiselijk uitzien. Mijn moeder vindt het prettig om daar te zitten. Ik vind dat de verzorgenden echt betrokken zijn en altijd tijd voor mij nemen. Ik vind dat ze mijn moeder goed verplegen. Ik vind het fijn dat ze ook altijd eerst overleggen met mij. Er is soms maar één verzorgende in de gezamenlijke huiskamer. Op sommige momenten vind ik dat wel wat weinig. Ze gaan altijd liefdevol met mijn moeder om. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd, zoals wandelen, spelletjes, gezamenlijk de krant lezen en zingen. Ze vindt het leuk om af en toe mee te doen. Ze proberen haar echt te stimuleren om mee te doen. Dat vind ik positief. Er wordt op de afdeling zelf gekookt door de verzorgenden. Mijn moeder vindt het eten goed.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.