Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 25 januari 2018 interview

7.7

Mijn man vindt het niet zo fijn om hier te wonen. Dat komt ook omdat hij het niet begrijpt. Hij begint nu wel wat te wennen. De medewerkers doen heel veel moeite om het mijn man naar de zin te maken. Ze doen echt hun best. De sfeer in het gebouw vind ik wel goed. Mijn man heeft één kamer. De badkamer moet hij delen met een andere bewoner. Er is een gezamenlijke huiskamer. Daar gaat hij geregeld heen. Ik vind dat er wel meer activiteiten aangeboden mogen worden. Door de bezuinigingen worden er steeds meer activiteiten afgeschaft. Op de afdeling wordt gekookt. Er zijn beneden een winkeltje en een restaurant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.