Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 8 januari 2018 interview

7.5

Mijn moeder wordt goed verzorgd, vind ik. Ik merk dat ze netjes naar bed wordt gebracht. Soms vindt ze dat te gejaagd geholpen wordt. In haar beleving brengen ze haar gauw naar bed en dan zijn ze weg. Ze mist de extra aandacht, maar dat proberen wij als familieleden te vervullen. Verder vind ik de accommodatie nieuw. Ze heeft een prachtig appartement. Gezelligheid in de huiskamer is er niet, vindt mijn moeder. Daarom zit ze best vaak in haar appartement. We willen graag dat ze in de huiskamer zit ondanks dat ze dat niet altijd gezellig vindt. In mijn ogen is de organisatie niet op elkaar ingestemd. Soms weet de ene medewerker niet van andermans werk af. Mijn moeder had laatst een bepaalde medicijn nodig. De medewerkers waren dat vergeten om door te geven. Dat vond ik een minpunt. We proberen zelf ook alert te zijn in haar veranderingen om gelijk actie te kunnen ondernemen. Als we iets te melden hebben, kunnen we dat altijd met de zusters bespreken.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.