Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 17 januari 2018 interview

7.7

Mijn vader is hier met liefde verzorgd en de verzorgenden waren gek met hem. Dat bleek vooral uit de wijze waarop ze met hem omgingen. Mijn vader heeft ongeveer twee jaar hier gewoond en is inmiddels overleden. In de beginperiode was mijn vader nog erg actief, hij was altijd in de weer en deed met allerlei activiteiten mee. Toen het wat minder met hem ging, vond hij het nog steeds leuk om bijvoorbeeld de afdeling aan te vegen. Hij is tijdens zijn verblijf enkele keren verhuisd naar een passende afdeling. Dat waren dan afdelingen waar hij steeds minder prikkels kreeg. Ik vind dat ze dat altijd netjes gedaan hebben.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.