Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen - Nieuwleusen op 27 november 2017 interview

8.5

Ze doen gigantisch hun best om alle tijd voor mijn moeder vrij te maken, ondanks dat ze het zo druk hebben. Ik word ook gebeld over de toestand van mijn moeder. Gaat het iets minder, dan bellen ze mij. Er wordt goed over nagedacht wat goed voor mijn moeder is. Ze benaderen mijn moeder heel goed. Ze houden rekening met haar wensen. Ze zoeken oplossingen voor bepaalde dingen. Mijn moeder is nog wel eens in de war. Zij hadden een andere diagnose, maar ik dacht dat het iets anders was. Hier hebben ze naar gekeken. Ze nemen mij hierin serieus. Vervolgens nemen ze de nodige maatregelen. Ook gaat het heel goed met de afspraken. Ze komen alles na. De accommodatie is op zich wel prima, maar ik vind het ziekenhuisachtig. Ze hebben mij verteld dat het rustiger moet zijn voor de bewoners. De accommodatie kan wel wat schoner.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie De Hulstkampen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.