Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal - Wijhe op 9 november 2017 interview

7.8

De zorg voor mijn moeder vind ik goed, want er is persoonlijke aandacht voor haar en ze nemen daarvoor ook de tijd. Het sociale aspect vind ik goed. De omgang met de medewerkers en de communicatie vind ik prima. Mocht er iets zijn, dan word ik daarvan telefonisch op de hoogte gebracht. Als ik daar ben, dan praten ze mij even bij als dat nodig is. Mijn moeder heeft een eigen kamer, een aparte slaapkamer en een eigen douche. Ik vind het belangrijk dat ze zich daar even terug kan trekken om wat privacy te hebben, als ze dat wenst. Ik vind verder dat ze een mooi uitzicht heeft en dat er vlakbij een mooi wandelparkje is. Verder zijn er dagelijks activiteiten waar mijn moeder aan mee kan doen. Dat vind ik perfect.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.