Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal - Wijhe op 9 november 2017 interview

6.3

Ik kan wel afspraken maken, maar wat beloofd wordt, wordt niet altijd nagekomen. Mijn oma is door haar handicap neerslachtig. Ik denk wel dat de verzorging het beste eruit haalt. Mijn oma wil zelf niet meer, ze doen wel hun best. Er wordt wel geluisterd, maar als ze beloven dat ik wordt gebeld dan gebeurt heel vaak niet. Ook als ik iets doorgeef wordt ik nog meerdere keren gebeld. Het gaat volgens mij fout in de onderlinge communicatie van de medewerkers. Dit gebouw is wat ouder en wat gedateerd. Mijn oma heeft een kamer met een badkamer. Daar verblijft ze vrij veel, omdat ze zich daar het prettigst voelt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.