Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal

Slotpark 1 8131 DW Wijhe
Deze locatie is onderdeel van Zorgspectrum Het Zand

Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal - Wijhe op 8 januari 2018 Interview

Ik vind het een mooi gebouw. Het staat in een bosrijke omgeving waar je lekker kunt wandelen. Er zijn veel mogelijkheden om bijvoorbeeld in het restaurant te gaan zitten. Er zijn ook een aantal ruimtes in het gebouw waar je kunt zitten en koffie kunt drinken. Mijn moeder heeft een kamer voor zichzelf. De badkamer moet met een andere bewoner gedeeld worden. De kamer vind ik groot genoeg. De verzorging vind ik wel goed. Ik vind het jammer dat er minder activiteiten georganiseerd worden. De verzorgenden kunnen er niets aan doen dat de mensen niet meer geactiveerd worden. Er wordt geprobeerd dat op te vangen met vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.