Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal

Slotpark 1 8131 DW Wijhe
Deze locatie is onderdeel van Zorgspectrum Het Zand
Er is 1 waardering

Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal - Wijhe op 9 november 2017 Interview

Mijn buurman verzorgt zich zelf nog, maar af en toe vind ik dat hij meer begeleiding mag krijgen. Zo draagt hij bijvoorbeeld niet vaak schone kleren en daar zouden ze hem meer op kunnen attenderen. Hij ziet er wel verzorgd uit. Ze gaan respectvol met hem om en ze maken tijdens de verzorging een praatje met hem. Hij is zelf ook erg tevreden. Hij gaat veel zijn eigen gang en dat respecteren ze. Ik vind de accommodatie geweldig. Hij heeft zijn eigen kamer. Hij heeft wel vloerbedekking en dat vind ik niet hygiënisch. Er zijn veel faciliteiten, zoals een kapper, een pedicure en een restaurant. In de tuin is een vijver met eenden, waar mijn buurman vaak naar toe gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.