Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal - Wijhe op 9 november 2017 interview

6.7

Mijn moeder heeft 24 uur verzorging nodig. De vaste medewerkers verzorgen haar prima. Als er invalkrachten werken wil er nog wel eens iets mis gaan. Heel soms moet mijn moeder 's nacht op de postoel. Dan wordt de po niet geleegd en staat de postoel 's morgens nog naast het bed. Dat vind ik vies. Op dit moment wordt er heel veel bezuinigd in deze instelling. Daardoor duurt naar mijn mening soms te lang voordat er iemand komt om mijn moeder te helpen. Mijn moeder is helder van geest en daardoor beseft ze dit alles. Ik weet dat de medewerkers heel hard werken maar ze worden tegengewerkt. De laatste maanden is het alarmsysteem een paar keer 's nachts uitgevallen door stroomuitval. Mijn moeder is afhankelijk van apparatuur. Als de stroom uitvalt is er geen noodaggregaat die de stroomvoorziening overneemt. Dit komt de gezondheid van mijn moeder niet ten goede. Nu durft ze niet te gaan slapen omdat ze bang is dat de stroom weer uitvalt. De woonruimte van mijn moeder is prima, maar de dingen die er omheen zijn maken dat ik niet tevreden ben over deze accommodatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Weijtendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.