Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Wooldhuis - Heino op 3 januari 2018 interview

7.7

De omgang is over het algemeen wel goed, maar het verschilt weleens tussen de medewerkers. Mijn moeder krijgt de juiste zorg, maar ze heeft wel nog maar weinig zorg nodig. De verzorgenden luisteren als er wat is, maar ze moeten het doen met de mogelijkheden en de tijd die ze hebben. Ik begin nu wel te merken dat er minder personeel is. Mijn moeder merkt dat de verzorgenden minder tijd hebben en harder moeten werken. Mijn moeder vindt haar kamer prima. Het is wel prettig dat er in het gebouw een balkon is. Ze vindt het ook prettig dat ze een aparte slaap- en woonkamer heeft. De zorginstelling heeft een heel goed activiteitenprogramma. Dat vind ik echt toegevoegde waarde hebben. Er zijn heel vaak activiteiten, zoals spelletjes en er is een fysiotherapeut die gym geeft. Er komt weleens een muziekband langs. Mijn moeder is over het algemeen tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Wooldhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.