Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Wooldhuis - Heino op 23 november 2017 interview

7.3

Het gebouw is sterk verouderd. Ik vind dat er achterstallig onderhoud is. Ze doen wel hun best, maar ik kan me ook voorstellen dat er niet wordt geïnvesteerd in een oud gebouw. De nieuwbouw is voorlopig uitgesteld. De tuin wordt altijd netjes onderhouden. Achterin de tuin staat een paviljoen, dat ziet er ook goed uit. Er zijn veel mensen ontslagen. De verzorging vind ik goed. Er is veel wisseling onder het personeel. Dat geeft ook onrust. Mijn moeder heeft een eigen appartement. Dat is voor haar voldoende. Overdag gaat ze geregeld naar de gezamenlijke huiskamer. Daar wordt geprobeerd haar zo veel mogelijk afleiding te geven. Er is een verhalenkeuken, die is ingericht in de sfeer van vroeger. Daar kan gekookt worden. De bewoners kunnen daar aan meedoen. Op die manier kunnen ze ook gestimuleerd worden. Er is een restaurant en daar gaan ze een paar keer week eten. Het eten wordt in schalen op tafel gezet. Dat geeft een huiselijk gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Wooldhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.