Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Wooldhuis - Heino op 22 november 2017 interview

8.3

Ik heb gemerkt dat de instelling open staat voor communicatie. De sfeer in de instelling is bijzonder prettig. Mijn moeder is daar gevoelig voor. Als ik zie hoe mijn moeder reageert, dan denk ik dat ze hier heel erg op haar plek zit. De bejegening is zeer respectvol. Ze laten haar in haar waarde, door haar naar haar mening te vragen. Mijn moeder reageert wat traag, waardoor de verzorgenden er de tijd voor moeten nemen om naar haar antwoord te luisteren. Die tijd nemen ze. De omgeving is ronduit prachtig, bosrijk en rustig. Het is dichtbij het dorp. In een klein loopje ben je daar. Het gebouw is wat gedateerd. Voor mijn moeder is het contact met de mensen heel prettig. Ze houdt erg van de gemoedelijkheid in het dorp. In de binnentuin van het gebouw is een prachtig paviljoen. Er omheen is ook nog een parkje met een moestuin en een kinderboerderij. Ik ben erg blij dat mijn moeder hier woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Het Wooldhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.