Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Zandhove - Zwolle op 23 november 2017 interview

8.5

De kwaliteit van de verzorging was heel goed toen mijn man er kwam. Door de bezuinigingen is het al maar minder geworden. Tussen 12.00 en 15.30 uur is er bijvoorbeeld maar één verzorgende. Dat vind ik niet goed. Als mijn man naar het toilet moet, dan kan hij niet op die tijd geholpen worden. De verzorgende die er alleen voor staat doet erg haar best. Ik vind de medewerkers heel lief voor mijn man. Voor mij zijn ze hulpvaardig. Ik kan over alles met ze overleggen. Het gebouw ziet er netjes en schoon uit. De kamer van mijn man is klein. Die wordt ook goed schoon gemaakt. Overdag wordt hij een poosje naar de huiskamer gebracht. Mijn man kan helemaal niets meer doen. Ik probeer zelf een daginvulling te geven door met hem naar muziek te luisteren of naar het restaurant te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Zandhove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.