Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Zandhove - Zwolle op 14 november 2017 interview

6.8

De zorg is in de laatste maanden minder geworden door de bezuinigingen die doorgevoerd zijn. Mijn echtgenoot is zorgbehoevend. Helaas is de zorg momenteel niet optimaal. In het weekend is er maar een verpleegster met een stagiaire aanwezig. Dat vind ik minder. Hij wordt momenteel niet altijd goed geschoren. Verder wordt hij maar een keer in de week gedoucht. Dat vind ik niet prettig. Ik probeer zijn kamer op te ruimen of zijn was te doen. Dat hoort eigenlijk niet, vind ik. Als ik opmerkingen heb, wordt er naar geluisterd, maar ik heb het gevoel dat ze er niets mee doen. Als ik bij hem ben, dan breng ik hem naar het restaurant. De prijzen in het restaurant vind ik redelijk. Verder vind ik het prettig dat er een vrijwilliger is die af en toe een kaartspelletje met hem doet. Soms zit hij bij een activiteit alleen voor de gezelligheid.

Bent u of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Zandhove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.