Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Zandhove - Zwolle op 22 november 2017 interview

8.5

Ik vind dat ze behoorlijk hun best doen hier. Als ik op onverwachte momenten kom, dan zie ik dat mijn moeder er netjes uit ziet. De omgang van de medewerkers vind ik erg positief. Ze is niet meer mobiel, maar ze zorgen goed voor haar. De medewerkers halen haar op, zodat ze niet alleen in haar kamer ligt. Ze nemen haar bijvoorbeeld mee naar muzieksessies. Dat vind ik heel fijn. Ze zijn respectvol naar mijn moeder toe. Ze wordt behandeld als een volwaardig persoon en ze kunnen haar vrij goed inschatten. Ik kan elk moment mijn vragen stellen. Ze nemen er bijvoorbeeld de tijd voor om de medicatie uit te zoeken en daar komen ze keurig op terug. Ik maak me wel zorgen om de reorganisatie die gepland staat. Ik vraag me af hoe de kwaliteit van de zorg dan gaat zijn. Het gebouw ligt midden in het bos van het gewezen landgoed Zandhove. Er is een hele leuke dierenweide en het gebouw zelf heeft een restaurant. Ik vind de kamers netjes en schoon. Ik heb wel het idee dat de badkamers een renovatie kunnen gebruiken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Zandhove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.