Waardering van Zorgspectrum Het Zand, locatie Zandhove - Zwolle op 22 november 2017 interview

Mijn broer ziet er altijd netjes uit. Ze zijn heel zorgvuldig in de persoonlijke verzorging. De medewerkers gaan respectvol met mijn broer om. Ze laten hem in zijn waarde en zullen hem niet betuttelen. De medewerkers proberen zo goed mogelijk rekening te houden met hem. Ze hebben zich bijvoorbeeld verdiept in wat hij vroeger nog leuk vond. Hij hield van sport en met die belangstelling proberen ze hem te prikkelen. Dat vind ik super knap. Onlangs moest mijn broer acuut naar het ziekenhuis en de overdracht ging niet helemaal goed. Ik heb zelf aangedragen wat daar in beter kan en daar ondernemen ze actie op. Ik vind het heel goed dat ze luisteren naar verbeterpunten. Twee keer in het jaar is er een MDO gesprek en daar krijgen we een verslag van. Onze geluiden worden daarin gehoord en gelijk terug gegeven. Ik vind dat we als familie hierin serieus worden genomen. De locatie is in een fantastisch bos. Het gebouw heeft verschillende ruimtes, zoals een troetelkamer een fysioruimte, een zwembad en een gebedsruimte. Ze hebben een restaurant, grand café en recreatieruimtes om iets met de familie te kunnen vieren. Ik vind het hier heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgspectrum Het Zand, locatie Zandhove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.