Waardering van ZorgSpectrum locatie De Geinsche Hof - Langdurige zorg - Nieuwegein op 16 november 2016 interview

4.5

Dit gaat om de gesloten afdeling. Als de medewerkers de tijd hebben dan doen ze dat hartstikke goed. Het zijn echt toffe medewerkers. Ze willen wel aandacht geven maar er is niet altijd tijd. Af en toe krijg ik informatie maar die is zeker niet voldoende. Ik word goed begrepen maar of er wat mee gedaan wordt is wisselend. De laatste tijd merk ik te veel wisseling in personeel. Personeel wat niet bekwaam is. Er is personeel te kort, vind ik. Ik douche mijn moeder zelf om de dag. Ik ben er 's avonds vrij veel om te helpen. De woning is soms onbeheerd omdat het personeel op een andere woning moet helpen. Dan zijn ze zo een half uur weg. Mensen die de hele dag op bed liggen omdat er geen tijd is om ze te verzorgen. De kamers en het sanitair worden slecht schoongemaakt. Ik heb dit ook allemaal aangegeven. Dan krijg ik te horen dat er niets aan te doen valt. We willen hier graag over in gesprek komen met de zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie De Geinsche Hof - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.