Waardering van ZorgSpectrum locatie De Geinsche Hof - Langdurige zorg - Nieuwegein op 28 november 2012

8.7

Na een verblijf van 2 maanden in De Geinsche Hof wil ik mijn ervaringen vertellen. Ik kwam uit het ziekenhuis om te revalideren en aan te sterken. Ik koos voor De Geinsche Hof vanwege de éénpersoonskamer Zorghotel Vleugel A en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Ik ben er heel liefdevol onthaalt met prima zorg en aandacht 24 uur per dag, niets was de verpleging teveel. Ook tijd voor een praatje als je dat nodig had was er. Deze mensen verdienen een lintje! De dokter had alle tijd en aandacht voor je, vond ik heel bijzonder. Dan de fysiotherapie waar ik echt veel aan gehad heb en de luxe van een kamermeisje, te gek! Ik ben 6 kilo aangekomen, dat hoef ik niet te zeggen dat we een prima kok hadden. Samen met de keukenprinsessen van het ontbijt, lunch en warme chocolademelk. Ik een fijne tijd gehad in het Zorghotel van De Geinsche Hof met zoveel lieve mensen om mij heen! Daarom bravo en ga zo door! Hartelijk dank van een dierbare cliënt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie De Geinsche Hof - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.