Waardering van ZorgSpectrum locatie De Geinsche Hof - Revalidatie en Tijdelijk verblijf - Nieuwegein op 8 mei 2018 interview

7.8

De zorg die mijn kennis hier kreeg, vond ik goed. Ze werd op tijd uit bed gehaald, ze kreeg haar medicijnen op tijd en ze werd op tijd weer naar bed gebracht. Er werd geprobeerd structuur in haar leven aan te brengen, rekening houdend met haar beperkingen. De medewerkers vond ik vriendelijk. Ze probeerden ook altijd goed te communiceren. Als ik een vraag had, dan kreeg ik vaak direct een antwoord en anders werd ik hierover snel teruggebeld. Ik vond ze echt behulpzaam. Ik vond het gebouw niet echt overzichtelijk. Er was ook weinig plek om bijvoorbeeld een wandeling te maken. Eigenlijk was er alleen een grote parkeerplaats. Mijn kennis had naar mijn mening wel een prima kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie De Geinsche Hof - Revalidatie en Tijdelijk verblijf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.