Waardering van ZorgSpectrum locatie Het Haltna Huis - Langdurige zorg - Houten op 17 mei 2010

6.7

Het gaat goed met de zorg voor de dementerende ouderen. Zo mag ik mijn hond bijvoorbeeld meenemen naar de afdelingen, deze fungeert er als een therapiehond. Er is geen rekening gehouden met oversteekplekken voor de ouderen buiten het Haltna Huis, waardoor men niet veilig naar buiten kan. Dit kan volgens mij wel verbeterd worden. Net als in de centrale hal, waar iedereen recreatief kan verblijven, heerst geen gezond klimaat. Het tocht er altijd. (zorgverlener)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie Het Haltna Huis - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.