Waardering van ZorgSpectrum locatie Het Haltna Huis - Langdurige zorg - Houten op 16 november 2016 interview

7.3

Het was allemaal prima. Mijn vader heeft er heel kort gelegen, maar is er goed voor hem gezorgd. Dat heb ik steeds van mijn vader gehoord. Als hij maar belde, werd hij al geholpen. Hij heeft nooit lang op hulp hoeven te wachten. Ook de accommodatie en het eten was goed. Daarnaast werd mijn vader steeds op tijd gebracht en gehaald voor het eten. Ook het intakegesprek met de verpleegster aan het begin dat mijn vader werd opgenomen is naar mijn mening goed verlopen. Ik ben toen goed geïnformeerd over de gang van zaken en over de te verwachten behandeling, die mijn vader zou ondergaan. De medewerkers, die ik op de afdeling waar mijn vader lag zelf heb gesproken, waren naar mij toe steeds bijzonder vriendelijk en zorgden goed voor mijn vader. Ik raad deze zorginstelling bij anderen aan, omdat ik met deze zorginstelling een goede ervaring heb opgedaan. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want andere zorginstellingen ken ik eigenlijk niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie Het Haltna Huis - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.