Waardering van ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg - Vianen op 15 november 2016 interview

De afspraken die gemaakt worden, worden ook goed nagekomen. Ik ben heel tevreden over de zorg. Ik zie dat mijn moeder het erg naar haar zin heeft De medewerkers gaan heel goed met haar om. Als wij iets te melden hebben of mijn moeder, dan wordt dat opgevolgd. Mijn moeder kan veel dingen nog zelf doen. Wij hebben niets dan lof voor de medewerkers. Er wordt ook gebruik gemaakt van vrijwilligers. Mijn moeder wordt door vrijwilligers gehaald voor de koffie en het eten. Als er iets is wordt dat per post gecommuniceerd, en de informatie hieruit kan ik dan weer overleggen met mijn moeder. Er is een weekprogramma aanwezig, en dat kan mijn moeder zelf inzien. Ik heb een heel goed aanspreekpunt. Dat vind ik prettig. Als ik een vraag heb, dan wordt er direct op gereageerd. Mijn moeder heeft een schitterend appartement. Het gehele gebouw ziet er netjes uit, en er wordt goed schoon gemaakt. Ik heb kort geleden gehoord dat de receptie gaat verdwijnen. Dat vind ik erg jammer, en ik vind het een verkeerde bezuiniging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.