Waardering van ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg - Vianen op 1 december 2016 interview

7.0

De medewerkers begrijpen mijn vader soms moeilijk of niet. Het verwisselen van batterijen van het gehoorapparaat en het druppelen van de oren gaan daardoor soms mis. Mijn vader is ook niet altijd duidelijk. Bij wisseling van personeel gaat er wel eens iets mis. Men weet dan niet wat er al gebeurd is. Mijn vader geeft aan dat hij soms lang moet wachten op zorg. Het gebouw is vrij nieuw, het heeft een mooie keuken en badkamer en een grote huiskamer. Mijn vader heeft een mooie eigen kamer. Het ziet er allemaal goed uit. De schoonmaak gaat de laatste tijd ook goed. Het personeel heeft helaas weinig tijd voor mijn vader. Het eten is er goed. Ik eet er soms mee, want mensen van buitenaf kunnen er ook eten. Dat vind ik leuk, want dan zien de ouderen ook andere mensen. Als je het eten niet lekker vindt, dan kun je ook iets anders bestellen in het grand café. Dat moet je dan betalen. De hal is mooi, er zitten ook artsen, een apotheek en een verloskundigenpraktijk. Daardoor ziet mijn vader veel mensen voorbijkomen. Dat hebben ze goed gedaan. Ik vind het wel erg dat ze balie weg willen doen. Dat zal wel door de bezuinigingen komen. De baliemedewerkster wijst mensen van buiten waar ze heen moeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.