ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg

Hof van Batenstein 1 4131 HA Vianen
Deze locatie is onderdeel van ZorgSpectrum Verpleeghuizen

Waardering van ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg - Vianen op 26 april 2018 Interview

Ik ben heel tevreden over de gang van zaken. Over het algemeen ben ik tevreden over de verzorging van mijn moeder. Ik merk dat sommige medewerkers beter luisteren en meer tijd voor haar nemen dan een andere. Verder vind ik het jammer dat de receptie is weg bezuinigd. Als ik ooit een algemene vraag heb, dan kan ik dat niet meer via de receptie stellen. Als ik bel, dan kom ik bij de centrale lijn terecht. Hierdoor duurt het langer tot ik de juiste afdeling en de juiste persoon aan de lijn heb. Ik vind dat de bereikbaarheid van in de instelling achteruit is gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.