Waardering van ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg - Vianen op 15 november 2016 interview

7.2

Ik vind dat de verzorging beter kan. Een voorbeeld hiervan is dat het eten heel vroeg klaar wordt gemaakt. Verder zie ik dat er steeds meer bewoners met zware problematiek wonen. Naar mijn idee hebben de medewerkers niet altijd de juiste expertise. Ik vind de informatievoorziening goed gaan. Via familie-net ( digitaal systeem), kan ik vragen stellen en krijg ik antwoorden, en verder ontvang ik hier goede informatie. Het nadeel bij het personeel vind ik dat de e.v.v. vaak wisselen. Als ik een vraag heb, word ik goed begrepen. Ik vraag altijd door, en ik weet wat belangrijk is. Ik ben heel tevreden over het gebouw. Het oogt vriendelijk en uitnodigend. Het is netjes, en er wordt goed schoon gemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.