ZorgSpectrum, locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg

Hof van Batenstein 1 4131 HA Vianen
Deze locatie is onderdeel van ZorgSpectrum Verpleeghuizen

Waardering van ZorgSpectrum, locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg - Vianen op 28 juni 2018 Interview

Ik vind dat mijn schoonvader goed verzorgd word. Als er wat met hem aan de hand is, dan helpen ze hem. Ze bejegenen hem rustig en ze geven hem privacy. De medewerkers hebben het heel druk en daardoor is de persoonlijk aandacht van de verpleging soms wat minder. Er zijn activiteitenbegeleiders op de groep en die zorgen ervoor dat de bewoners koffie, thee en eten krijgen. Ze organiseren ook spelletjes. Ik vind de kamer en de woonkamer prima. Ik vind alleen wel dat als je de accommodatie binnen komt, dat het net een doolhof is. Ik vind het erg onduidelijk waar je wat kan vinden. Het huis heeft veel faciliteiten, zoals een apotheek, een kapper, een bibliotheek en een winkeltje. Er is wel plaats om te parkeren, maar ik vind de plekken erg krap. Ook moet er betaald worden voor het parkeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum, locatie Hof van Batenstein - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.