Waardering van ZorgSpectrum locatie Vreeswijk - Langdurige zorg - Nieuwegein op 9 mei 2018 interview

7.0

Ik vind de communicatie goed verlopen. Als er iets bijzonders is met mijn zus, dan bellen ze me gelijk. Dat vind ik prima. Mijn zus vindt het alleen vervelend dat het personeel zo wisselt. Ze heeft vaak met onbekende gezichten te maken en ze komen ook zo maar binnen lopen. Door haar dementie kan ze dit allemaal niet goed onthouden. De zorg die mijn zus krijgt, vind ik verder wel goed. De medewerkers zijn respectvol. Ze maken geintjes met haar en dat vindt mijn zus leuk. Ze houden veel rekening met mijn zus. In de ochtend wil ze nog wel eens in bed blijven liggen en dat vinden ze goed. Ze kan zo tot in de middag blijven liggen. Ik vind dan dat de structuur een beetje ontbreekt. Verder vind ik het gebouw verouderd en ik vind de kamer van mijn zus niet meer van deze tijd. De kamer vind ik te klein en ze kan er niet veel in kwijt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum locatie Vreeswijk - Langdurige zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.