Waardering van ZorgSpectrum locatie Vreeswijk - Nieuwegein op 16 april 2018 interview

7.3

Mijn vader is nogal wisselend in zijn gedrag. Ik vind dat de medewerkers daar gezellig mee om gaan. Ik ken alleen de verdieping waar mijn vader woont. We gaan ook wel met mijn vader naar beneden om een kopje koffie te drinken. Daar kun je ook fijn buiten zitten. Boven is het gezellig gemaakt in de huiskamer. Mijn vader heeft een kamer met een douche en toilet. De kamer vind ik groot genoeg. Hij zit er niet zo vaak, omdat hij meestal in de huiskamer verblijft. Daar heb ik ook wel eens gezien dat de krant wordt voorgelezen. Er staat ook een televisie. Voor grotere activiteiten moet hij naar beneden. Soms hoor ik iets over die activiteiten. Mijn vader wordt daar mee naar toe genomen als hij dat wil. De maaltijden worden in de gezamenlijke huiskamer gebruikt. Als hij nog in bed ligt, dan krijgt hij wel eens zijn ontbijt op bed. Ik zie niet alles, maar hij ziet er op zich altijd goed verzorgd uit.

Bent u of werkt u voor ZorgSpectrum locatie Vreeswijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.