Waardering van Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust - Middelburg op 7 juli 2018 interview

7.8

De medewerkers zijn liefdevol en begripvol naar mijn schoonmoeder toe. Ze krijgt volledige aandacht en ze hebben een luisterend oor voor haar. Daar ben ik tevreden over. Ik merk alleen een werkdruk op en ik zie dat er dan wel eens dingen worden vergeten. Ik vind dat er te weinig medewerkers zijn en te weinig tijd en dat vind ik wel eens triest. Ik zie ook dat ze veel moeten rapporteren en ik vind het prettiger als ze wat meer aandacht voor de bewoners hebben. Ik kan via internet inloggen en zo kan ik teruglezen wat er met mijn schoonmoeder gebeurd. Dit houden ze keurig bij en dat vind ik heel prettig. Ik vind dit een vrij oude instelling en het zou wel wat moderner gemaakt mogen worden. Wat meer van deze tijd. Het is er wel netjes en schoon.

Bent u of werkt u voor Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.