Waardering van Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust - Middelburg op 11 juli 2018 interview

7.5

De zorg voor mijn vader vind ik goed. Hij ziet er netjes en verzorgd uit. Ik zou willen dat er wat meer persoonlijke aandacht voor hem zou zijn, maar het personeel heeft het heel druk. Dan schiet deze aandacht er wel eens bij in en dat vind ik jammer. Recent zijn er een paar medewerkers vertrokken, omdat ze waarschijnlijk de druk te hoog vonden. Dat vind ik ook jammer. De accommodatie vind ik fijn. Er is een mooi grand café waar je even naar toe kan met je familie. Hier en daar kan de accommodatie misschien wel wat vernieuwd worden. Er worden wel veel activiteiten georganiseerd en dat vind ik fijn. De omgang met de medewerkers vind ik goed. Ze gaan heel liefdevol met mijn vader om. Ook voor ons als familie hebben ze een woordje.

Bent u of werkt u voor Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.