Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust

Buitenruststraat 221 4337 EP Middelburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgstroom

Waardering van Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust - Middelburg op 22 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

Het nakomen van afspraken verloopt zo accuraat. Er wordt gereageerd op mijn vragen als ik wat vraag. Er zijn wel te weinig verzorgenden op de afdeling. Er zijn verspreid over drie afdelingen drie medewerkers. Ze doen hun stinkende best, maar er is onvoldoende aandacht voor iedereen. De medewerkers gaan heel respectvol met mijn moeder om en ze doen dit zelfs in de periode dat mijn moeder heel lastig is. Er wordt dan ook een psycholoog bij gehaald. Mijn moeder vraagt weleens om een aparte omgang, maar ze moet dan toch mee in het schema van die dag. Er is onvoldoende personeel om die specifieke aandacht aan haar te geven. Mijn moeder heeft nogal wat bewegingsdrang, maar de ruimte is zo klein. Ze kan nergens heen en de gang is te kort. Het grand café is daarnaast zo weinig open om haar daar naartoe te nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.