Waardering van Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust - Middelburg op 11 juni 2018 interview

8.3

Ik denk dat het niet mogelijk om vakkundiger, betere en passender zorg te krijgen voor mijn moeder. Ik heb het gevoel dat ze goed op haar plek zit. Ik merk dat de verzorgers over het algemeen goed en handig met haar ziekte kunnen omgaan. Ze wordt altijd vriendelijk behandeld en dat vind ik heel positief. Ik snap dat de verzorgers het druk hebben. Ik houd daar rekening mee en als iets niet goed gaat, kunnen we altijd een dialoog aan. Het contact is goed en de afspraken worden goed nagekomen. Ze zijn daar heel consequent in en dat vind ik heel positief. Verder vind ik de accommodatie goed. Het gebouw is licht en het ziet er vrolijk en vriendelijk uit. De tuindeuren staan altijd open en ze kan zich in alle vrijheid bewegen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgstroom, Verpleeghuis Buitenrust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.