Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard - Hattem op 12 december 2019 interview

8.5

De medewerkers doen enorm hun best en ik vind dat ze het absoluut goed doen. Dit is zo'n ontzettend zwaar beroep die de medewerkers hebben. Ze krijgen heel wat voor hun voeten, maar ze staan er wel voor de bewoners. Ik neem mijn petje af voor ze. Ik ben super tevreden. Mijn moeder doet echt met alle activiteiten mee. Zo gaat ze wandelen, ze gaat mee met uitjes, ze gaat bakken, bloemschikken en er komen kinderen. Het is een stimulans voor haar. Ze kan goed met de medewerkers. De medewerkers zijn ontzettend lief. Echt chapeau. De accommodatie is verouderd. Het sanitair zou opgeknapt moeten worden, maar het is zeker heel erg schoon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard - Hattem

Hartelijk bedankt voor uw waardering aan de zorg. Fijn om te horen dat u het zo positief ervaart en dat uw moeder deelneemt aan de activiteiten die worden georganiseerd. Uw waardering zullen we doorgeven aan onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.