Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard - Hattem op 20 december 2017 interview

De medewerkers zijn allemaal even betrokken en begaan met mij en mijn vrouw. Ze vragen mij regelmatig hoe het met mij gaat. Als ze merken dat het met mij niet goed gaat, dan dringen ze er echt op aan dat ik vertel wat er aan de hand is. Soms help ik mee met het eten, daar zijn ze altijd heel dankbaar voor. Mijn vrouw wordt met behulp van een tillift in en uit bed gehaald en naar het toilet geholpen. Dat gaat allemaal goed. Het enige is dat zij soms, door een tekort aan personeel, wat te lang moet wachten voor zij verschoont wordt. Het is een oud gebouw, maar nog prima verzorgt. Mijn vrouw heeft een eigen kamer met badkamer. Al met al ben ik best tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard - Hattem

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.