Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard - Hattem op 11 december 2019 interview

8.8

Het gebouw is verouderd, maar het voldoet wel aan de eisen. De kleinschalige opzet spreekt mij aan. Mijn vrouw heeft een eigen kamer en deze is groot genoeg. Ik vind het prettig dat er dagelijks vers gekookt wordt binnen de zorginstelling. De verzorging van mijn vrouw vind ik goed. Ik vind de medewerkers betrokken. Ik voel mij altijd gehoord en ik kan altijd bij ze terecht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard - Hattem

Fijn dat u uw ervaringen met ons wilt delen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.