Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard - Hattem op 11 december 2019 interview

8.3

Ik vind dat er goed wordt gekeken naar de behoeften van mijn vader en de zorg wordt daarop aangepast. De medewerkers kijken wat hij nog op dit moment kan en dan gaan ze bijvoorbeeld op zoek naar een activiteit die bij hem past. De activiteiten die georganiseerd worden, zijn zeer gevarieerd. Ze gaan bijvoorbeeld naar een dierentuin of naar de Intratuin. Er wordt binnenkort een kerstdiner georganiseerd met de familie. Dat vind ik leuk. Verder heb ik de indruk dat de arts af en toe kort door de bocht reageert en zich niet helemaal aansluit bij de wensen van de familie. Dat vind ik jammer. Als ik dit bij de medewerkers neerleg, dan gaan ze direct met hem in gesprek om uit te zoeken waarom we dit gevoel hebben. Ik vind dat ze niet alleen persoonlijke aandacht voor mijn vader hebben, maar ook geneog aandacht besteden voor ons als familie. Dat vind ik erg positief.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard - Hattem

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgunit De Hoenwaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.